Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie

ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ZASADY KONKURENCYJNOŚCI PCPR-N.381.6.2019

Data ogłoszenia
2019-05-23
Termin składania ofert
2019-05-23 12:00
Treść

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego (zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

 

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.).

Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.

Termin składania ofert do dnia 30-05-2019

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
1. W postaci elektronicznej (e-mailem) na adres: biuro@pcpr.wlodawa.pl w tytule wiadomości wpisując „Oferta na realizację zamówienia nr PCPR-N.381.6.2019” Oferta złożona w postaci elektronicznej winna być skanem fizycznej oferty z wymaganymi podpisami. Skan oferty winien być dokonany do pliku z rozszerzeniem pdf., jpg. lub innego ogólnie dostępnego formatu. Oferta nie powinna przekraczać 50MB. W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną będzie decydowała data oraz godzina wpływu ofert na podany adres e-mail.
2. W postaci fizycznej do Biura projektu Zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. Józefa Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa
kurierem/pocztą lub osobiście w dni powszednie w godzinach od 7:30 do 15:30 – decyduje data dostarczenia (wpływu) oferty. W przypadku składania oferty w formie fizycznej, ofertę Wykonawcy wraz z załącznikami należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na realizację zamówienia nr PCPR-N.381.6.2019"

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@pcpr.wlodawa.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Paterek - Mietiułka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

82 5725 485

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 30 uczestników projektu „Perspektywy”, w tym 6 szkoleń zawodowych zakończonych uzyskaniem przez uczestników kwalifikacji zawodowych oraz 3 szkoleń zakończonych uzyskaniem przez uczestników kompetencji:
Szkolenie zawodowe nr 1 – „Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej”
Szkolenie zawodowe nr 2 – „Pracownik biurowy z modułem komputerowym zakończony egzaminem ECCC/ECDL”
Szkolenie zawodowe nr 3 – „Kurs wizażystka/stylistka z egzaminem sprawdzającym w zawodzie czeladniczym”
Szkolenie zawodowe nr 4 – „Konserwator powierzchni płaskich oraz terenów zielonych z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV”
Szkolenie zawodowe nr 5 – „Kurs dla kandydatów na księgowego I stopnia” zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w Lublinie,
Szkolenie zawodowe nr 6 – „Kosmetyczka z egzaminem sprawdzającym w zawodzie czeladniczym”
Szkolenie nr 7 – „Kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy”
Szkolenie nr 8 – „Animator czasu wolnego”
Szkolenie nr 9 – „Kurs prawa jazdy kategorii B”

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 30 uczestników projektu „Perspektywy”, w tym 6 szkoleń zawodowych zakończonych uzyskaniem przez uczestników kwalifikacji zawodowych oraz 3 szkoleń zakończonych uzyskaniem przez uczestników kompetencji.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Wiedza i doświadczenie

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Potencjał techniczny

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Dodatkowe warunki

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Zamówienia uzupełniające

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zgodnie z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

Zgodnie z zapisem dokumentu „Umowa Partnerstwa 2014-2020; Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. powiązaniu w sposób inny niż wskazane w pkt. 1-4 wpływającym na wynik postępowania.

Załączniki:

images/pdf2.gif Pełna treść zapytania ofertowego w trybie zasady konkurencyjności

images/word.gif Załączniki w wersji edytowalnej

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Spaczyńskadodano do BIP dnia 23-05-2019 14:36:35