Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie

ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej

Data ogłoszenia
2016-03-18
Termin składania ofert
Treść

Włodawa, dnia  18.03.2016r.

PCPR-N.381. 1.2016

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty cenowej

zakupu i dostawy dwóch jednostek centralnych komputerów stacjonarnych
z oprogramowaniem Microsoft Office

Zamówienie będzie udzielane bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
– przy zastosowaniu dyspozycji wynikającej z art. 4 pkt. 8 ( j.t.  Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).

 

              Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie zaprasza do złożenia oferty zakupu i dostawy dwóch jednostek centralnych komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem Microsoft Office do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie.

 1.        Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie

Al. J. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa

Tel/fax 82 57 25 538, 82 57 25 710

e-mail: rehabilitacja@pcpr.wlodawa.pl

 2.    Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dwóch jednostek centralnych komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem Microsoft Office.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1.

Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż podane w załączniku nr 1 (dotyczy dostawy sprzętu i oprogramowania). W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić odpowiednio kolumnę w tabeli nr 1 Odpowiedź Wykonawcy (dokładny opis oferowanych parametrów) w formularzu ofertowym oraz załączyć powyższą dokumentację jako załącznik zawartości oferty.

Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego nowego, nieużywanego objętego gwarancją firmową sprzętu.

Koszt dostawy ponosi Wykonawca.

 3.        Rodzaje oraz opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający.

Zamawiający ustala, że jedynym kryterium, którym będzie się kierował Zamawiający jest cena realizacji zamówienia. Oferta o najniższej cenie spełniająca warunki zamówienia zostanie wybrana, chyba że postępowanie zostanie unieważnione.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 4.        Planowany termin realizacji zamówienia  

Zamówienie będzie realizowane kwiecień  - maj 2016r.

 5.        Sposób przedstawienie informacji dotyczącej rozeznania rynku.

Zamawiający wymaga przedstawienia informacji na załączonym formularzu ofertowym. Kalkulacje cenowe prosimy o przesłanie w jednej z następujących form: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa, lub e-mailem: rehabilitacja@pcpr.wlodawa.pl albo osobiste doręczenie do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie. Ofertę należy umieścić w kopercie i złożyć w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa oraz opisane : zakup i dostawa dwóch jednostek centralnych komputerów stacjonarnych
z oprogramowaniem Microsoft Office.

6.        Termin dostarczenia wyceny: do dnia 24.03.2016r.

 7.        Sposób przygotowania oferty:

- formularz ofertowy.

8.      Kryterium wyboru oferty:

Najniższa cena oferowana brutto za całość zamówienia. Cena  ofert - 100%. Cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta ma najniższa cenę. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru  najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te  oferty do złożenia ofert dodatkowych.

 9.        Osoba do kontaktu.

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Aneta Paterek
- Mietiułka w dniach od poniedziałku do piątku pod numerem w godz. 730 – 1530  pod numerem telefonu tel. 82 57 25 710.

Załączniki:

images/word.gif Zapytanie

images/word.gif Formularz ofertowy

images/pdf2.gif Załącznik nr 1

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Spaczyńskadodano do BIP dnia 18-03-2016 11:11:40