Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ ZAKUP I DOSTARCZENIE LAPTOPÓW Z OPROGRAMOWANIEM MICROSOFT OFFICE DLA UŻYTKOWNIKÓW DOMOWYCH I UCZNIÓW SZTUK 7, MYSZY OPTYCZNYCH SZTUK 7, TOREB NA LAPTOPY SZTUK 7

Data ogłoszenia
2015-02-13
Termin składania ofert
2015-02-20 15:30
Treść

Włodawa, dnia  13.02.2015r.

 

 

PCPR-N.381.10.2015

 

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty cenowej

zakup i dostarczenie laptopów z oprogramowaniem Microsoft Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów sztuk 7, myszy optycznych sztuk 7,
toreb na laptopy sztuk 7

 

 

 

Zamówienie będzie udzielane bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

– przy zastosowaniu dyspozycji wynikającej z art. 4 pkt.8 ( j.t. Dz. U z 2013 r. z poz. 907 z późn. zm.).

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie zwraca się z prośbą złożenia oferty na zakup i dostawę laptopów z oprogramowaniem Microsoft Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów sztuk 7, myszy optycznych sztuk 7, toreb na laptopy 7 sztuk.

 

 

I.            Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie

Al. J. Piłsudskiego 66

22-200 Włodawa

NIP 565-13-49-976

tel/fax (82) 57 25 538,

e-mail: biuro@pcpr.wlodawa.pl

 

II.         Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

- zakup i dostawa do PCPR we Włodawie 7 laptopów z oprogramowaniem Microsoft Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów o parametrach zgodnych z poniższą specyfikacją, wyższych lub równoważnych,

- zakup i dostawa do PCPR we Włodawie 7 myszy optycznych,

- zakup i dostawa do PCPR we Włodawie 7 toreb na laptopy.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamówionych laptopów, myszy, toreb o 1 sztukę.

Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego nowego, nieużywanego objętego gwarancją sprzętu.

Koszt dostawy ponosi Wykonawca.

2. Specyfikacja laptopa:

 Minimalne wymagania techniczne:

Ekran: zintegrowany z komputerem, przekątna, co najmniej 15” i nie większa niż 15,7”,

Procesor: Intel Core i3 lub równoważny,

Pamięć RAM: co najmniej 3 GB,

Pamięć masowa: 500GB SATA wyposażony w system bezpieczeństwa zapobiegający uszkodzeniu dysku,

Napęd optyczny: DVD+/-RW dwuwarstwowy, wewnętrzny wyjmowany. Dołączone oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania,

Porty/złącza:
-    1x D-SUB,
-    3x USB ,
-    1x RJ45,
-    1x audio in,
-    1x audio out,
-    Złącze zasilania,
-    Zintegrowany czytnik kart SD (Secure Digital),

Komunikacja bezprzewodowa: WiFi 802.11n, LAN 10/100,

Urządzenie sterujące: klawiatura (układ QWERTY), tabliczka dotykowa ze strefą przewijania,

Audio: karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo,

Kamera: zintegrowana z monitorem, umiejscowiona centralnie powyżej ekranu,

Bateria i zasilacz: bateria li-Ion zapewniająca pracę minimum przez 3 godziny, zasilacz 110 - 240V,

System operacyjny: zainstalowany system Microsoft Windows 7 PL 64 bit lub Microsoft Windows 8 PL 64 bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft.

Dodatkowe oprogramowanie:

  • Microsoft Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów 64 Bit PL - dołączona licencja min. na  jedno stanowisko do pakietu biurowego,
  • Oprogramowanie antywirusowe z licencja min. na rok,
  • Zainstalowanie w/w programów.

Gwarancja:
Min. 2 lata od daty dostawy,

Waga: max. 3 kg,

Dodatkowo:

·         Torba na laptop: dwukomorowa, czarna, z paskiem na ramię,

·         Mysz: optyczna.

III.             Termin realizacji:

Luty –maj 2015r.

 

IV.             Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie z formularzem ofertowym.

V.        Forma realizacji zamówienia:

Umowa.

 

 

VI.      Płatność:

Przekazanie należności za wykonanie zamówienia nastąpi po wykonaniu całości zamówienia i wystawieniu faktury o terminie płatności nie krótszym niż 30 dni.

 

VII.     Kryterium wyboru oferty:

-     najniższa cena oferowana brutto za całość zamówienia. Cena ofert - 100%.

Cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta ma najniższa cenę. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach a także jego odwołanie oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, a przeprowadzone negocjacje nie doprowadzą do obniżenia ceny.

 

 

VIII.   Termin, sposób i miejsce złożenia oferty:

Ofertę należy składać osobiście lub pocztą na załączonym formularzu ofertowym do dnia20.02.2015 do godziny 15.30 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. Piłsudskiego 66, 22-200 Włodawa.

Ofertę należy umieścić w kopercie i złożyć w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.

Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Włodawie, Al. Piłsudskiego 66,
22-200 Włodawa oraz opisane: Zakup i dostarczenie laptopów z oprogramowaniemMicrosoft Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów, myszy optycznych, toreb na laptopy. Nie otwierać do dnia 20.02.2015r.

 

IX. Osoba do kontaktu:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Aneta Paterek – Mietiułka pod numerem tel. 82 57 25 710.

 

Załączniki:

images/word.gif Zaproszenie

images/word.gif Formularz ofertowy

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Spaczyńskadodano do BIP dnia 13-02-2015 14:35:37